donderdag 18 januari 2018

Gebedskaartjes voor kinderen

Al een tijdje probeer ik met onze oudste wat meer te bidden dan de standaard dingetjes, maar tot nu toe kwam dat helaas niet erg op gang. Hij vond het lastig om dingen te bedenken en te benoemen in zijn gebed. Wat was ik daarom blij dat ik vorige week van een heel creatieve moeder prachtige gebedskaartjes kreeg opgestuurd die ik met jullie mag delen op mijn blog! Op elk gebedskaartje staat een concreet punt waar je kind voor kan bidden met een plaatje erbij. Als je op deze link klinkt kom je bij het bestand met de kaartjes.

Wij hebben de kaartjes geplastificeerd en in een doosje gedaan zodat er tijdens elk gebedsmoment een kaartje uitgekozen kan worden.
Heel veel zegen in het samen bidden met je kinderen!

12 opmerkingen:

  1. Dankjewel voor het delen.
    Ik ga ze zeker gebruiken
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi! Ik pin hem even op Pinterest voor als onze pleegzoon wat ouder is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi zeg! Dankjewel...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, hier kan ik echt wat mee.
    Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor jullie reacties! De moeder van wie ik deze kaartjes heb gekregen leest ook mijn blog en het zal voor haar zeker ook fijn zijn om jullie opmerkingen te lezen!

      Verwijderen
  5. Ik heb je blog gelinkt aan mijn nieuwe post over het memoriseren van Bijbelteksten. Als tip met twee popppetjes erbij. je ziet het wel denk ik.

    Link: https://dutchbiblelovenotes.blogspot.nl/2018/01/5-manieren-om-bijbelteksten-te.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Aritha,
      Ik heb het gezien, fijn dat je het zo kon delen!
      Hartelijke groet Annemarie

      Verwijderen
  6. Heel leuk! Ik gebruik ook een gebedsdoosje met kaartjes met namen, maar deze ga ik zeker printen en gebruiken. Mooie aanvulling zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! Mag ik deze kaartjes ook delen via Gezinsfundament (www.gezinsfundament.nl en onze sociale media kanalen) en ze benoemen tijdens lezingen voor ouders)?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Imke,
      Ja, dat mag, het is altijd mooi als het voor meer gezinnen tot zegen kan zijn!
      Hartelijke groet Annemarie

      Verwijderen
  8. Hoi Annemarie, kan jij mij in contact brengen met de maker van de gebedskaartjes? Ik hoor graag van je; therabosland@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn altijd hartelijk welkom!