vrijdag 6 maart 2015

Leuke labels om uit te printen



Deze labels kwam ik 'per ongeluk' tegen toen ik eigenlijk ergens anders naar aan het zoeken was, maar ze zijn erg leuk. Als je hier klikt kun je ze uitprinten. Je kunt hem bij de printversie al vergroten, als je hem nog groter wilt hebben kun je de afbeelding natuurlijk ook kopiëren/plakken in Word en daar uitvergroten.  Print een keer een velletje uit en je kunt ze voor van alles en nog wat gebruiken. Bijvoorbeeld als kaartje aan een cadeautje/bloemetje/traktatie, of je kunt er een mooie spreuk opzetten en die een tijdje op je prikbord hangen. Ook kun je ze op een mooi schrift plakken of op de buitenkant van een envelop en daar het adres in schrijven. Genoeg ideetjes te bedenken ;-).

2 opmerkingen:

  1. Dat is echt leuk! Past ook wel bij jou, als ik zo jouw lay-out zie. Volgens mij zit jij meer in de roze of zachte kleuren kant! Dat vogeltje is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt me goed ingeschat ;-). Ik hou van lichte kleuren en roze vind ik erg leuk!

      Verwijderen

Reacties zijn altijd hartelijk welkom!